Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2009

Emergence 2009: Hλεκτρονικό μάρκετινγκ στο τουρισμό

Το πρώτο συνέδριο με θέμα: «Emergence 2009: Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στον τουρισμό» διοργανώνει ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ).

Το συνέδριο Emergence 2009 φέρνει στην Κύπρο ειδικούς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για να πληροφορήσουν τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πιο αποτελεσματική χρήση και εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό. Οι Κύπριοι επαγγελματίες θα έχουν την ευκαιρία στις 18 και 19 Φεβρουαρίου να γνωρίσουν από κοντά νέες μεθόδους Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στον τουρισμό, από επαγγελματίες στο θέμα από Κύπρο και εξωτερικό και συγκεκριμένα από Αυστρία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α και Ελλάδα.
Η αξία και οι μέθοδοι του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ο τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων και το ‘Return on Investment’, όπως επίσης οι διαδικτυακές κοινότητες και η αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας, είναι μερικά από τα θέματα που θα παρουσιαστούν στη διάρκεια του συνεδρίου.

Το συνέδριο είναι ανοιχτό για όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων της Κύπρου και η συμμέτοχη είναι δωρεάν για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν μπορούν να εγγραφούν απευθείας στη διεύθυνση www.emergence2009.com.
Το συνέδριο σχεδιάζει και προωθεί ο συμβουλευτικός οίκος Avantless που ειδικεύεται στην εφαρμογή των τεχνολογιών της πληροφορικής και του διαδικτύου στον τουρισμό.
Το συνέδριο θα γίνει στο ξενοδοχείο GrandResort (πρώην Hawaii) στη Λεμεσό στις 18 και 19 Φεβρουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου