Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

Ξεκίνησε η νέα καμπάνια Cities του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού



Η νέα καμπάνια ‘Cities’ του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού βασίζεται στην ενίσχυση 10 κυρίαρχων City Break προορισμών στη Βρετανία. Με στόχο να προσδώσει έμφαση 10 μοναδικές πόλεις, το Κάρντιφ, το Εδιμβούργο, τη Γλασκόβη, το Λονδίνο, το Μπέρμιγχαμ, το Μπρίστολ, το Λίβερπουλ, το Μάντσεστερ, το Νιούκασλ και την Οξφόρδη προκειμένου να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μεγάλης ποικιλίας εμπειριών και κουλτούρων που μπορούν να προσφέρουν αυτές οι Βρετανικές πόλεις και να συνεισφέρει στην αύξηση των εσόδων κατά τη χαμηλή και μεσαία περίοδο. Ο οργανισμός ένωσε τις δυνάμεις του με την British Airways για να προσφέρει χαμηλού κόστους πτήσεις από επτά χώρες της Ευρώπης, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, προς 10 πόλεις της Βρετανίας.
Ο αστικός τουρισμός πρέπει να είναι και στις προτεραιότητες της Ελλάδας. Σίγουρα δεν έχουμε προς το παρόν τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια που πέτυχε ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού με την British Airways αλλά πρέπει να κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση. Πρέπει να επιτευχθεί η συμμετοχή των κυριότερων αστικών προορισμών μας στο δίκτυο European City Card και τη δημιουργία κάρτας που θα παρέχει αρκετά πλεονεκτήματα στους τουρίστες όπως μειωμένες τιμές στα συμβεβλημένα ξενοδοχεία, εστιατόρια, δωρεάν χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, δωρεάν είσοδο σε αρχαιολογικούς χώρους- μουσεία κ.α. Βέβαια η καμπάνια της Ελλάδας δε μπορεί να είναι αντίστοιχη του ‘Cities’ μιας και εμείς σε αντίθεση με τη Μεγάλη Βρετανία δε προσφέρουμε ένα προορισμό 10 πόλεων αλλά 6000 νησιά, πλούσιους ορεινούς πολιτισμούς και 15000 χιλιόμετρα ακτογραμμής όλα αυτά εμπλουτισμένα με την πολιτιστική μας κληρονομιά, την τοπική κουλτούρα της κάθε περιοχής, την ιστορία και τη γαστρονομία μας. Κάθε προσπάθεια πρέπει να είναι στηριγμένη σε μια ολοκληρωμένη πολιτική για αστικό τουρισμό και άμεση σύνδεση με τον συνεδριακό τουρισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου